A Szerszámia honlapja a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyod a sütik használatát. További tudnivalók

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek


A termék képek színei, függ a grafikus kártyától, a monitortól/kijelzőtől az operációs rendszertől és annak beállításától, így csak tájékoztató jellegűek! A termék képek tartalmazhatnak dekorációkat, termék kiegészítőket, amelyek a termék működésének, használatának bemutatását szolgálják, de a megrendelésre kerülő termékhez NEM szállítjuk, csak külön termékként rendelhetőek! SZERSZAMIA.HU Webáruház törekszik és mindent megtesz, hogy a termékekhez pontos, korrekt leírások jelenjenek meg. Sok esetben gyártók és beszállítók által kapott adatok kerülnek felhasználásra, amelyek tartalmazhatnak elírásokat, idegen nyelvi fordításból adódó tévesztéseket! Kérjük, hogy amennyiben kétségek támadnak Önben valamely közölt információ kapcsán, vagy hibát talál! KERESSE ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKAT!:  7900 Szigetvár, József A. utca 66/5. +36 70 679 0874 info@szerszami.hu

SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

  • Név: Adria Üzletház Kft.
  • Székhely: 7900 Szigetvár, József A. utca 66/5.
  • levelezési cím:7900 Szigetvár, József A. utca 66/5.
  • Ügyfélszolgálat:7900 Szigetvár, József A. utca 66/5. +36 70 679 0874 info@szerszami.hu
  • Telefonszáma: +36 70 679 0874
  • E-mail cím: info@szerszamia.hu
  • Cégjegyzékszám:  02-09-065446
  • Bejegyző bíróság megnevezése: Baranya Megyei Bíróság, mint cégbíróság
  • Adószám: 11549114-2-02

Tárhelyszolgáltató székhelye:

  • Üzemeltető: InfoNetfort Kft.
  • Székhely: 7900 Szigetvár, Szent István lakótelep 17. IV. emelet 25. 
  • Cégjegyzékszám: 02 09 084205
  • Kapcsolat: www.netfort.hu

 

 

 

 

 

 

 

Csomagküldő szolgáltatás

A Szigetvár Város Polgármesteri Hivatal Jegyzője által kiadott határozat szerint (Ikt. Szám: 01- 1/1801-333) az Adria Üzletz Kft. 7900 Szigetvár József A u 66/5. (www.szerszamia.hu) (Cg:02-09-065446, adószám: 11549114-2-02) 339/2011 nyilvántartási szám alatt, a jogszabályok szerint csomagküldő tevékenységet folytathat. Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a www.szerszamia.hu (Adria Üzletz Kft, székhelye: 7900 Szigetvár József A. u. 66/5, elérhetőségek: info@szerszamia.hu, tel.:+36 73 310 901 , tel.:+36 70 679 0874 bankszámlaszám: 11731094-21454679 ) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (továbbiakban: Vevő, Ön) és www.szerszamia.hu jogait és kötelezettségeit tartalmazza. A szerződés nyelve magyar.

Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatásra kiterjed, melyet a Vevő a www.szerszamia.hu webáruházból történő megrendeléssel kezdeményez. A megrendelése (szerződés) akkor lép életbe amikor a www.szerszamia.hu webáruház a rendelést visszaigazolja, (17/1999. Kormányredelet alapján távollevők közötti szerződésre vonatkozó törvény alapján) e-mailben. A szerződés teljesítése a termékek átvételekor történik meg. A szerződés ráutaló magatartással jön létre (kattintás a www.szerszamia.hu webáruházban) és adatait a www.szerszamia.hu megőrzi és az adatvédelmi törvényeknek megfelelően kezeli.
A www.szerszamia.hu webáruházban a vásárlás történhet elektronikus úton (e-mailben) is. Jelen ÁSZF egyaránt vonatkozik rá is. A webáruházban mindenki jogosult vásárolni, aki érvényes adatokkal regisztrálta magát és nagykorú. A regisztrációval Vevő automatikusan elfogadja jelen ÁSZF feltételeit.
www.szerszamia.hu fenntartja magának a jogot, hogy jelen szerződési feltételeket módosítsa. Ezen változások automatikusan kötelező érvényűek lesznek a Vevőre. Hatályba lépésének ideje a hozzáférhetőség kezdete.

www.szerszamia.hu nem vállal felelősséget a nálunk (www.szerszamia.hu) vásárolt termék használatával okozott károkért.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII.tv. Rendelkezései az irányadók.

 

Tartalomjegyzék

 

1. A vásárlás menete

A www.szerszamia.hu webáruházban a böngészés és a vásárlás nem regisztrációhoz kötött.

 

1.1.Regisztráció:
A regisztráció ingyenes, nem jár kötelezettségekkel és csak néhány személyes adat, e-mailcím, egy jelszó és a képen látható ellenőrző kód megadása szükséges. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, így egy e-mail címről csak egyszer lehet regisztrálni. Ezután a Profil szerkesztése menüpont alatt adhatja meg Számlázáshoz és szállításhoz szükséges adatait. A Mentésre kattintva véglegesítheti adatait.
Amennyiben Ön már regisztrált vásárlónk, kérjük jelentkezzen be e-mail címe megadásával és a hozzá tartozó jelszóval webshopunkba a "Belépés" menüpont alatt található bejelentkező-felületen. Amennyiben elfelejtette jelszavát az „Elfelejtette jelszavát” menüpont alatt kérhet segítséget. Ha a vásárolni kívánt terméket már megtalálta, de még nem jelentkezett be, úgy azt, a termék mellett található „kosárba” gomb megnyomása után, a bejelentkezem és megrendelem gomb megnyomásával , a kötelező adatok kitöltése után, itt is megteheti. Ha már belépett akkor a megjelenő „Kijelentkezés” gombra kattintva léphet ki a www.szerszamia.hu webáruházl.
 
A webshopban megtalálható valamennyi terméket megvásárolhatja online. A termék ismertetőjénél megtalálja a termék paramétereit és árát is, amely a magyarországi házhoz szállítás költségeit nem tartalmazza. A feltüntetett árak fogyasztói bruttó árak forintban (HUF), üzembe helyezés nélkül, dobozban történő átadással értendők és nem azonosak az Adria Üzletz Kft. üzlethelyiségében feltüntetett árakkal. A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy áruházunkban technikai hiba, szállítói, importőri tévedés miatt a piaci ártól jelentősen elté, téves ár vagy más információ jelenik meg. Ilyen esetben az áru elküldése előtt egyeztetés céljából telefonon vagy e-mail-ben megkeressük a Vevőt. Az ilyen megrendeléseket az egyeztetés lezártáig nem tekintjük érvényesnek, és az ebből eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.
 
A termékek böngészése a bal oldali menüben lehetséges. Termékeket a keresés menüpontban is kereshet. Az „Akciós termékek kategóriában az összes akciós termék megtalálható az eredeti ár, akciós ár és akciós ár érvényessége feltüntetésével.
Amennyiben kereskedelmi mennyiségben szeretne termékeket rendelni a www.szerszamia.hu webáruházban, kérjük keresse fel ügyfélszolgálati munkatársainkat a következő telefonszámokon: +36 70 679-0874, vagy a következő e-mail címen: arajanlat@szerszamia.hu!
 
Nem vállalunk semmilyen felelősséget és kártérítési kötelezettséget az e-mail szolgáltatónál, illetve a szállítást végző cégnél bekövetkezett bármilyen hiba következtében elmaradt megrendelésekért.
 
A szerződő felek minden elkövetnek a vitás ügyek rendezése érdekében, ha mégsem sikerül megegyezni az illetékes bíróság a Szigetvári Városi Bíróság.

 

 

1.2. A vásárlási folyamat 5 lépésből áll (Regisztráció nélkül):

  1. lépés:

A kiválasztott terméket a "kosárba" gombra kattintással helyezheti bevásárlókosarába. Ezután az oldal automatikusan megnyitja a kosarát, ahol meg tudja nézni a rendelt termék tulajdonságait (név, darabszám, súly, nettó- ill. bruttó ár) és módosíthatja a rendelését.

A kosárban a termék megnevezése előtti “ kuka “ ikonra kattintva, törölheti az adott cikket . A mennyiség oszlopban módosíthatja a kívánt darabszámot. Ebben az esetben a kis zöld ikonra kattintva frissítse a kosár tartalmát, ezután láthatja a megváltozott adatokat. Az árak minden esetben egy minimum rendelhető rendelési egység termék árát jelentik. Pl: Min. rendelhető mennyiség: 1db (darab). Az ár 1 db termék ára ha a min. rendelési mennyiség nem 1 darab az ár akkor is az kosárba helyezés után automatikusan a min. rendelhető mennyiségben rögzített mennyiség kerül a kosárba.

Ezt követően eldöntheti, hogy a „www.szerszamia.hu” feliratra kattintva további termékeket is keres áruházunkban, vagy megkezdi megrendelesét, “regisztráció nélkül rendelem meg” lehetőség kiválasztásával.

 

  1. lépés:

Szállítási mód során kiválaszthatja az Önnek megfelelő szállítási módot. Lejjebb, a bruttó végösszeg sorban az esetleges szállítási költséggel kiegészített, végleges árat láthatja. Ezek után automatikusan tovább lépteti a rendszer a következő lépéshez, de választhat, hogy folytatja a rendelést vagy visszalép a menüben az előző lépéshez.

 

3. lépés:

Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb fizetési módot azáltal, hogy a lehetőségek előtti kis körbe kattint. Ha a választás megtörtént, ebben az esetben is, a rendszer automatikusan tovább lépteti Önt a következő lépéshez.

 

4. lépés:

A következő lépésben néhány, a szállításhoz szükséges személyes adat, illetve cím megadása következik. Kérjük, az adatok megadásakor minden csillaggal jelölt rublikát töltsön ki. Amennyiben a számlázis és szállítási adatok eltérnek a korábban megadott személyes adatoktól, kérem vegye ki a “pipát” az erre szolgáló négyzetből, s automatikusan megjelenik a felület, ahol a kért számlázási illetve szállítási címet megadhatja. A szállítási cím (praktikus a munkahelyi cím megadása, mivel a kézbesítés alap esetben hétköznap munkaidőben történik). A Megrendelés véglegesítése gombra kattintással léphet tovább, s folytathatja a rendelést.

 

5. lépés:

A következő oldalon még egyszer lehetősége van leellenőrizni rendelését és személyes adatait, esetleg megjegyzést írni a megrendeléshez. Amennyiben szüksége van „szállítói megfelelőségi nyilatkozatra” kérjük itt jelezze a megjegyzés rovatban. Amennyiben szeretne értesülni akcióinkról, újdonságainkról még a megrendelés leadása előtt feliratkozhat hírlevelünkre. Ha mindent rendben talált, a Megrendelem gombra kattintva rendelését elküldi hozzánk. Megrendelése csak abban az esetben lesz sikeres, ha elfogadja az Általános szerződési feltételeket és az Adatvédelmi tájékoztatót, amelyről a kékkel jelzett “Általános szerződési feltételeket”-re és az “ Adatvédelmi tájékoztatót”-ra kattintva tájékozódhat. Az általános szerződési feltételek elfogadásának módja a “ A megrendelem gomb megnyomásával elfogadom az Általános szerződési feltételeket.” előtti kis négyzet “kipipálásával” történik.

Az ezt követően felnyíló ablakban talál egy számot (ez a szám szerepelni fog a visszaigazoló e- mailben is), ami rendelésének azonosítójaként szolgál. Ha bármilyen kérdése lenne a megrendeléssel kapcsolatban, erre a számra hivatkozva felteheti e-mailben (info@szerszamia.hu) vagy a főoldalon látható telefonszámon.

 

1.3. A vásárlási folyamat 5 lépésből áll (Bejelentkezéssel):

 

1. lépés:

A kiválasztott terméket a "kosárba" gombra kattintással helyezheti bevásárlókosarába. Ezután az oldal automatikusan megnyitja a kosarát, ahol meg tudja nézni a rendelt termék tulajdonságait (név, darabszám, súly, nettó- ill. bruttó ár) és módosíthatja a rendelését.

A kosárban a termék megnevezése előtti “ X “jelre kattintva, ki lehet venni az adott cikket . A mennyiség oszlopban módosíthatja a kívánt darabszámot. Ebben az esetben a kis zöld ikonra kattintva frissítse a kosár tartalmát, ezután láthatja a megváltozott adatokat. Az netto árak kiszereléstől függvényében egy termék áfa nélküli árát jelentik. Pl: Kötőelem, rögzítéstechnika/ablaktok rögzítő csavar: Kiszerelés: 100 db (darab) Min. rendelhető mennyiség: 1db (darab). Az ár 1 db termék ára ha a min. rendelési mennyiség nem 1 darab az ár akkor is az 1 darab ára. Termék adatlapon a minimum rendelhető mennyiség van a kosárba, aminél kevesebbet nem lehet rendelni. Különböző kiszerelések közül választhat: db, egység, gyűjtő, raklap

Ezt követően eldöntheti, hogy a SZERSZAMIA.HU” feliratra kattintva további termékeket is keres áruházunkban, vagy megkezdi megrendelesét, A “Bejelentkezem és Megrendelem” lehetőség kiválasztásával. Ezután megjelenik a bejelentkezéshez szükséges abalak, amelyhez az e-mail cím és jelszó megadása szükséges. Ezután a személyes oldalára irányítja a program, ahol lehetősége van módosítani adatait. A vásárlás folytatását a “ sárga kis bevásárló kosár “ ikonra kattintással teheti meg.

 

2. lépés:

Szállítási mód során kiválaszthatja az Önnek megfelelő szállítási módot. Lejjebb, a bruttó végösszeg sorban az esetleges szállítási költséggel kiegészített, végleges árat láthatja. Ezek után automatikusan tovább lépteti a rendszer a következő lépéshez, de választhat, hogy folytatja a rendelést vagy visszalép a menüben az előző lépéshez.

 

3. lépés:

Válassza ki az Önnek leg megfelelőbb fizetési módot azáltal, hogy a lehetőségek előtti kis körbe kattint. Ha a választás megtörtént, ebben az esetben is, a rendszer automatikusan tovább lépteti Önt a következő lépéshez.

 

4. lépés:

Amennyiben a regisztráció után kitöltötte a Profil szerkesztése alatt a Felhasználói adatait, Számlázási illetve Szállítási címet, nincs más dolga, mint ellenőrzi az adatokat, ha mindent rendben talál, a Megrendelés véglegesítése gombra kattintással léphet tovább, s folytathatja a rendelést. Amennyiben a Számlázási illetve Szállítási cím eltér a korábban megadottaktól, “ A számlázási adatok megegyeznek a személyes adatokkal” és “ A szállítási adatok megegyeznek a személyes adatokkal” előtti kis négyzetből a pipa eltávolításával módosíthatja adatait.

 

5. lépés:

A következő oldalon még egyszer lehetősége van leellenőrizni rendelését és személyes adatait, esetleg megjegyzést írni a megrendeléshez. Amennyiben szüksége van „szállítói megfelelőségi nyilatkozatra” kérjük itt jelezze a megjegyzés rovatban. Amennyiben szeretne értesülni akcióinkról, újdonságainkról még a megrendelés leadása előtt feliratkozhat hírlevelünkre. Ha mindent rendben talált, a Megrendelem gombra kattintva rendelését elküldi hozzánk. Megrendelése csak abban az esetben lesz sikeres, ha elfogadja az Általános szerződési feltételeket és az Adatvédelmi tájékoztatót, amelyről a kékkel jelzett “Általános szerződési feltételeket”-re és az “ Adatvédelmi tájékoztatót”-ra kattintva tájékozódhat. Az általános szerződési feltételek elfogadásának módja a “ A megrendelem gomb megnyomásával elfogadom az Általános szerződési feltételeket.” előtti kis négyzet “kipipálásával” történik.

Az ezt követően felnyíló ablakban talál egy számot (ez a szám szerepelni fog a visszaigazoló e- mailben is), ami rendelésének azonosítójaként szolgál. Ha bármilyen kérdése lenne a megrendeléssel kapcsolatban, erre a számra hivatkozva felteheti e-mailben (info@szerszamia.hu) vagy a főoldalon látható telefonszámon.

 

1.4. A vásárlási folyamat 5 lépésből áll (Regisztrációval):

 

1. lépés:

A kiválasztott terméket a "kosárba" gombra kattintással helyezheti bevásárlókosarába. Ezután az oldal automatikusan megnyitja a kosarát, ahol meg tudja nézni a rendelt termék tulajdonságait (név, darabszám, súly, nettó- ill. bruttó ár) és módosíthatja a rendelését.

A kosárban a termék megnevezése előtti “ X “jelre kattintva, ki lehet venni az adott cikket . A mennyiség oszlopban módosíthatja a kívánt darabszámot.Ebben az esetben a kis zöld ikonra kattintva frissítse a kosár tartalmát, ezután láthatja a megváltozott adatokat. Az árak minden esetben egy termék árát jelentik. Pl: Kötőelem, rögzítéstechnika/ablaktok rögzítő csavar: Kiszerelés: 100 db (darab) Min. rendelhető mennyiség: 1db (darab). Az ár 1 db termék ára ha a min. rendelési mennyiség nem 1 darab az ár akkor is az

1 darab ára, de a kosárba helyezés után automatikusan a min. rendelhető mennyiségben rögzített mennyiség kerül a kosárba.

Ezt követően eldöntheti, hogy a SZERSZAMIA.HU” feliratra kattintva további termékeket is keres áruházunkban, vagy megkezdi megrendelesét, A “Regisztrálok és Megrendelem” lehetőség kiválasztásával. Ezután megjelenik a regisztrációhoz szükséges abalak, amelyet a korábban leírtak, “Regisztráció menete “ szerint végezheti el.

Ezután megrendelését folytassa a “A vásárlási folyamat 5 lépésből áll (Bejelentkezéssel)” leírtak szerint.

 

A megrendelésre cégünk a rendelés feldolgozását követően automatikusan küld Önnek egy levelet (e-mailt), ami azonban még nem minősül szerződésnek. A szerződés (megrendelése) akkor jön létre, amikor ezt követően egy második levélben visszaigazoljuk a megrendelést, vagy telefonon termékfelelőseink értesítik Önt a megrendelése elfogadásáról. Amennyiben Önhöz a megrendelésének visszaigazolása (a második e-mail) 72 órán belül (munkanapokat számítva) nem érkezik meg, akkor az Ön ajánlattételi kötöttsége megszűnik.

A megrendelést Ön a teljesítés megkezdéséig (e-mailben vagy telefonon értesítjük a megrendelés kiszállításának megkezdéséről) szabadon és következmény nélkül, írásos formában (e-mailben info@szerszamia.hu, vagy telefonon 73/510-254) a rendelési számra való hivatkozással módosíthatja, illetve lemondhatja. A megrendelés kiszállításának megkezdéséről küldött email után a megrendelés korrigálása már nem lehetséges, ezért kérjük minél előbb jelezze, ha hibát észlel rendelésében. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.

Amennyiben az árut már postáztuk, de a Vevőnek már nincs szüksége, úgy azt az eladó köteles rítés nélkül visszavenni. Ebben az esetben a visszaszállítás díja a Vevőt terheli.

 

  1. Szállítás

 

Tájékoztatjuk, hogy a kiszállítás külön szolgáltatói szerződés hatálya alá esik, nem része a vásárlásnak. A szállítás költsége külön tételként jelenik meg a számlán.

A szállítási költséget a következő táblázatok tartalmazzák:

Kivételt képezhetnek egyes vasáru termékek, (pl. lánc, csavar), illetve nagy kiterjedésű raklapos termékek ez esetben ügyfélszolgálatunk egyedi ajánlatot küld a szállítási költségre vonatkozóan.

    Súlyhatárok Szállítási költség

Házhoz szállítás futárszolgálattal
Súlyhatárok Szállítási költség
0 - 1 kg 1 695 Ft
1.01 - 2 kg 1 830 Ft
2.01 - 3 kg 1 970 Ft
3.01 - 4 kg 2 080 Ft
4.01 - 5 kg 2 190 Ft
5.01 - 10 kg 2 580 Ft
10.01 - 15 kg 2 940 Ft
15.01 - 20 kg 3 290 Ft
20.01 - 25 kg 3 685 Ft
25.01 - 30 kg 4 060 Ft
30.01 - 35 kg 5 415 Ft
35.01 - 40 kg 6 545 Ft
40.01 - 50 kg 7 345 Ft
50.01 - 60 kg 8 085 Ft
60.01 - 70 kg 9 416 Ft
70.01 - 80 kg 13 090 Ft
80.01 - 90 kg 16 896 Ft
90.01 - 100 kg 18 535 Ft
100.01 - 200 kg 21 780 Ft
200.01 - 300 kg 28 160 Ft
300.01 - 400 kg 28 160 Ft
400.01 - 500 kg 28 160 Ft
500.01 - 1000 kg 47 080 Ft

PostaPont átvevőhely
Súlyhatárok Szállítási költség
0 - 1 kg 1 480 Ft
1.01 - 2 kg 1 595 Ft
2.01 - 3 kg 1 695 Ft
3.01 - 4 kg 1 805 Ft
4.01 - 5 kg 1 905 Ft
5.01 - 10 kg 2 245 Ft
10.01 - 15 kg 2 310 Ft
15.01 - 20 kg 2 545 Ft

Csomagautomata átvevőhely
Súlyhatárok Szállítási költség
0 - 1 kg 1 475 Ft
1.01 - 2 kg 1 595 Ft
2.01 - 3 kg 1 695 Ft
3.01 - 4 kg 1 805 Ft
4.01 - 5 kg 1 905 Ft
5.01 - 10 kg 2 245 Ft
10.01 - 15 kg 2 545 Ft
15.01 - 20 kg 2 895 Ft

Posta átvevőhely
Súlyhatárok Szállítási költség
0 - 1 kg 1 335 Ft
1.01 - 2 kg 1 430 Ft
2.01 - 3 kg 1 540 Ft
3.01 - 4 kg 1 730 Ft
4.01 - 5 kg 1 815 Ft
5.01 - 10 kg 1 995 Ft
10.01 - 15 kg 2 280 Ft
15.01 - 20 kg 2 575 Ft
20.01 - 25 kg 2 860 Ft
25.01 - 30 kg 3 095 Ft
30.01 - 35 kg 3 355 Ft
35.01 - 40 kg 3 720 Ft

Utánvétel pénzforgalmi kezelési költsége
Értékhatárok Költség
0 Ft - 20 000 Ft 380 Ft
20 000,01 Ft - 50 000 Ft 440 Ft
50 000,01 Ft - 100 000 Ft 590 Ft
100 000,01 Ft - 200 000 Ft 900 Ft
200 000,01 Ft - 500 000 Ft 1 535 Ft
500 000,01 Ft - 1 000 000 Ft 1 705 Ft
1 000 000,01 Ft - 2 000 000 Ft 3 210 Ft

 
Az árak csak Magyarországon belüli szállításra vonatkoznak, külföldi szállítási díjak után érdeklődjön az info@szerszamia.hu e-mail címen (magyarul vagy angolul).
A szállítás várható időpontjáról a Vevő tájékoztatást kap e-mailben, vagy telefonon. Amennyiben szállítás közben változik meg a cím, úgy az utánküldés díját (ami az alapdíj 100%-a) a Vevő fizeti meg.

 

Ötféle szállítási mód közül választhat:

 

2.1.Házhoz szállítás futárszolgálattal

Tájékoztatjuk tisztelt Vásárlóinkat, hogy a házhoz szállítás minden esetben a rendelés során megadott címhelyre történő sérülésmentes kiszállításra vonatkozik.

Termékeinket futárszolgálattal kézbesítjük, Önnek csak a leszállított sértetlen terméket kell kifizetnie a szállítónak a csomag átvételekor. (Ennél a szállítási módnál a futárszolgálat csak háztól-házig szállít. A termékek lakásba, ingatlanba történő beviteléről a vevőnek kell gondoskodnia)

Házhoz szállítás költségeit az Ön által megadott szállítási címre a szállítmány súlyhatár díjtáblázatban nézheti meg! Utánvétel esetén, egyszeri díjtáblázat szerinti pénzforgalmi kezelési költség kerül felszámításra.

A kézbesítés általában munkanapokon 8 és 17 óra között történik. Speciális igény esetén különdíjért egyéb lehetőségeket is kínálunk:

A.) Háznál történő csomagkézbesítés – vegye át küldeményét ott ahol szeretné!

- Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség

- Fizethet bankkártyával (kártyás vásárlási tranzakció), vagy készpénzzel. A mobil posták esetében a bankkártyával történő fizetés készpénzfelvételnek minősül.

- A kézbesítést kérheti lakcímére, vagy akár munkahelyére.

- Országos lefedettség.

- Kétszeri kézbesítési kísérlet MPL Üzleti csomag és MPL Netcsomag esetén, amelyet az alapdíj tartalmaz.

- Első sikertelen kézbesítést követően (MPL Üzleti csomag és MPL Netcsomag esetén) a kézbesítő telefonon egyeztet a címzettel a második kézbesítési kísérlet időpontjáról és helyéről, vagy kérheti küldeményének postai szolgáltatóhelyen történő átvételét.

- Szombati és délutáni kézbesítés igénybevételének lehetősége a nagyobb településeken,

- MPL Üzleti csomag esetén a házhoz kézbesített küldemények maximális tömege 30 kg, MPL Netcsomag és MPL Postacsomagnál maximum 20 kg lehet.

- Díjköltsége: Szombati kézbesítés (8-12) – 1800 Ft

a szombati kézbesítést a nagyobb településeken, ha még pénteken beesett egy sürgős megrendelés, ami nem várhat hétfőig;

 

2.2. Személyes átvétel több mint 2800 postahivatalban:

A Magyar Posta hivatalai megtalálhatók az ország szinte minden településén, a nagyobb városokban több helyen. Termékeinket futárszolgálattal az Ön által megjelölt Postára szállítjuk. (Ennél a szállítási módnál a futárszolgálat csak az Ön által megjelölt Postára szállít. A termékek továbbszállításáról Önnek kell gondoskodnia) A csomagkiadás helyen érdeklődhet küldeménye érkezéséről. A csomag a megérkezésétől számítva 10 napig vehető át. Posta átvevőhelyre szállítás az Ön által megadott Posta címére, költségeit a szállítmány súlyhatár díjtáblázatban nézheti meg! Utánvétel esetén, egyszeri díjtáblázat szerinti pénzforgalmi kezelési költség kerül felszámításra.

 

2.3. Telephelyi Átvétel

Lehetőség van arra is, hogy megrendelését cégünknél az ADRIA ÜZLETHÁZ Kft. TELEPHELYÉN személyesen (7900 Szigetvár József A u. 66/5) vegye át. (Nyitvatartás: H-P 8-17 Sz 8-12 ) Kérjük minden esetben várja meg az értesítő e- mailt vagy telefont, melyben tájékoztatjuk, hogy rendelése átvehető, természeresen szállítási költség fzetése nélkül.

Csak az ADRIA ÜZLETHÁZ Kft. TELEPHELYÉN 7900 Szigetvár József A. u. 66/5 szám alatt VEHETŐ ÁT! A termék megfelelő szállításáról Önnek kell gondoskodnia!

 

2.4. Csomagautomata átvevőhely

Mi az a Posta Csomagautomata?

2014-ben a Magyar Posta egy új megoldással járult hozzá, hogy minél gyorsabban és egyszerűbben juthasson hozzá webes rendeléseihez.

Az ország több tucat pontján, városok forgalmas helyein korszerű csomagautomaták keltek kihelyezésre. Az új átvételi pontok könnyen megközelíthető, modern, de egyszerűen használható képernyővel ellátott automaták, ahol külön rekeszekben kerülnek elhelyezésre a brkezett rendelések. Csomagja státuszáról folyamatos tájékoztatást kap SMS-ben, így biztos, hogy nem hiába érkezik az automatához.

Amennyiben ezt az átvételi módot választja, garantáltan nem kell sorban állnia, hiszen az átvétel gyors, pontos és korszerű.

A kapott kód és telefonszám megadásával máris hozzáférhet rendeléséhez az Ön általrendeléskor kiválasztott automatánál, a nap 24 órájában bármikor. Az automaták az ország legfrekventáltabb pontjain keltek kihelyezésre, ahol könnyen parkolhat, bárhol is jár az országban, és az átvétel után már indulhat is tovább.

A kapott kóddal 48 órán belül van lehetősége átvenni rendelését, de amennyiben nem ér oda a megadott időpontra, csomagját a kiválasztott automatához közeli postára szállítják a posta munkatársai, amelyről szintén értesítést kap SMS-ben. Így csomagja akkor sem vész el, ha nem sikerül időben átvennie azt. Rendelését egyrészt a webáruházban való megrendelési folyamat során kifzetheti az elérhető online fzetési módok valamelyikével, vagy az átvétel során az automatánál kifzetheti bankkártyával.

Csomagautomatákba szállítható csomagok maximum méretei, Hosszúság: 50cm x szélesség: 31cm x magasság: 35cm / küldemény, 20kg bruttó súlyhatárig (csomagoló anyaggal, együtt számított) kg -ban van meghatározva..

Termékeinket futárszolgálattal az Ön által megjelölt csomagautomatába szállítjuk.

(Ennél a szállítási módnál a futárszolgálat csak az Ön által megjelölt Csomagautomatákba szállít. A termékek továbbszállításáról a vevőnek kell gondoskodnia)

Csomagautomata átvevőhelyre szállítás az Ön által megadott csomagautomata címére, költségeit a szállítmány súlyhatár díjtáblázatban nézheti meg! Utánvétel esetén, egyszeri díjtáblázat szerinti pénzforgalmi kezelési költség kerül felszámításra.

 

2.5. PostaPont átvevőhely

A legtöbb MOL PostaPont napi 24 órában nyitva tart, így munka előtt vagy után is elhozhatja a csomagját.

SMS-ben vagy e-mailben értesítjük a küldemény érkezéséről.

A MOL PostaPontokon bankkártyával is fzethet.

Csomagját –a feladó rendelkezésétől függően - 5 vagy 10 munkanapon belül bármikor elviheti.

A kijelölt kutak általában a település centrumában találhatók, így könnyen megközelíthetőek.

A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.

MOL és Coop PostaPontokra szállítható csomagok maximum méretei, Hosszúság: 50cm x szélesség: 31cm x magasság: 35cm / küldemény, 20kg bruttó súlyhatárig (csomagoló anyaggal, együtt számított) kg -ban van meghatározva.

Termékeinket futárszolgálattal az Ön által megjelölt MOL és Coop PostaPontra szállítjuk.

(Ennél a szállítási módnál a futárszolgálat csak az Ön által megjelölt MOL és Coop PostaPontra szállít. A termékek továbbszállításáról a vevőnek kell gondoskodnia)

MOL és Coop PostaPontra szállítás az Ön által megadott MOL és Coop PostaPont címére, költségeit a szállítmány súlyhatár díjtáblázatban nézheti meg! Utánvétel esetén, egyszeri díjtáblázat szerinti pénzforgalmi kezelési költség kerül felszámításra.

B.) Törékeny

B.1.) A Posta a „Törékeny” többletszolgáltatással/kezeléssel feladott csomagot épsége megóvása érdekében a nem törékeny tartalmú küldeményektől megkülönböztetett módon kezeli. A törékeny kezelési igényt a címiraton és – lehetőség szerint – a küldeményen is jelezni kell.B.2

B.2.) „Törékeny” többletszolgáltatással/kezeléssel feladható küldemények előírásait a Posta honlapján közzétett POSTAI SZOLGÁLTATÁSOK ÁSZF 1. SZ. FÜGGELÉK dokumentum III. fejezetében valamint a jelen ÁSZF 7. pontjában foglaltak együttesen tartalmazzák.

Díjköltsége: a küldemény alapdíjának 100%-a

 

C.) Terjedelmes

C.1.) Terjedelmesként kezeli a Posta a küldeményt, ha a leghosszabb oldala 75 cm-nél nagyobb, de nem haladja meg a 240 cm-t, vagy három (hosszúság + szélesség + magasság) kiterjedésbeli mérete együttesen 200 cm-nél nagyobb azonban a 300 cm-t nem haladja meg, vagy természete miatt egyéb küldeménnyel nem rakható össze vagy eltérő kezelést kíván (pl.: kerékpár, bútor, hordó, növény). Terjedelmesként kezeli a Posta az egységrakomány-képző eszközre/eszközbe helyezett küldeményt is, ha bármelyik mérete – az egységrakomány képző eszközzel együtt – 120x80x160 cm-nél nagyobb, de nem haladja meg 160x120x190 cm-t.

C.2.) Amennyiben a terjedelmesként kezelt küldemény leghosszabb oldalának mérete a 200 cm-t, vagy az egységrakomány-képző eszközzel, egységképzővel együtt feladott küldemény magassága az 180 cm-t meghaladja, a küldemény feladását csak az azt megelőzően lefolytatott egyeztetés eredményének függvényében és az ilyen küldemény külön feladójegyzékbe történő foglalása esetén biztosítja a Posta.

Díjköltsége: a küldemény alapdíjának 100%-a

 

D. Egyedi kezelés

D.1.) Egyedi kezelésű küldeményként kezeli a Posta azt az egységrakomány-képző eszközre nem helyezett küldeményt, melynek leghosszabb oldala meghaladja a 240 cm-t, de nem haladja meg a 250 cm-t, valamint összmérete nem haladja meg a 300 cm-t.

D.2.) Továbbá az egységrakomány képző eszközön (pl.: raklap, konténer) elhelyezett áru kiterjedése a 160x120 cm alapterületet (bármelyik oldalát, egységrakomány-képzővel együtt) meghaladó, de nem haladja meg a 200x120 cm alapterületet, a magassága pedig legfeljebb 190 cm lehet.

Díjköltsége: egyedi díjszámítás alapján

 

MPL ÜZLETI CSOMAGHOZ ÉS MPL NETCSOMAGHOZ IGÉNYBE VEHETŐ TÖBBLET SZOLGÁLTATÁSOK

Értéknyilvánítás 50.000 ft felett 10.000 Ft-onként

 530 Ft

 

A további többletszolgáltatásokat " A postai szolgáltatások Általános Szerződési Feltételeiben" részletezzük.

** visszavonásig érvényes

 

Jogi személy esetében a küldemény átvételére jogosultnak tekinti a futárszolgálat azt a személyt is, aki az átvételt aláírásával és cégbélyegzővel tudja igazolni.

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy a csomagról értesítést hagy. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban megkísérli a kiszállítást. A második kiszállítási kísérlet után minden újabb kiszállítás díját a vevőnek kell fzetnie.

Vevő elfogadja, hogy az árut az átvételkor a futár jelenlétében leellenőrzi. Amennyiben sérült, károsodott vagy hiányos csomagot, árut kap, úgy kérje meg a futárt jegyzőkönyv felvételére. Kérjük, erről cégünket az info@szerszamia.hu címen értesítse.

Ha az átvételekor felismerhető, hogy a küldemény hiányos vagy sérült,(pl: feltépett ragasztás a csomagon, felbontott csomag..) jegyzőkönyv felvételével a futárszolgálattal szemben a kártérítési igényt haladéktalanul érvényesíteni kell. Az átvétel után csak 3 munkanapon belül és csak akkor lehet a futárszolgálattal szemben kártérítési igényt támasztani, ha a hiányt vagy sérülést az átvételkor nem lehet felismerni.

Amennyiben a szállítás bármilyen okból nem történik meg 14 napon belül, a Vevőt értesítjük és lehetőséget kap a rendelés törlésére.

Mivel a szállítást egy fő végzi, a nagyméretű vagy nehéz csomagok mozgatásánál szükség lehet egy plusz személy segítségére. Ha a szállítás előre nem látható okból (árvíz, földrengés, baleset, egyéb vis major) hiúsul meg felvesszük önnel a kapcsolatot.

A számlát a csomagon belül találja.

 

2.6 FELELŐSSÉG A SZOLGÁLTATÁS TELJESÍTÉSÉÉRT


2.6.1. A küldemények sérülése, teljes vagy részleges elveszése, megsemmisülése
1) A Posta felelős azért a kárért, amely a küldemény átvételétől a kiszolgáltatásáig (kézbesítéséig)terjedő idő alatt a küldemény megsérüléséből, teljes vagy részleges elveszéséből,megsemmisüléséből keletkezett, kivéve, ha a kárt:
a) a feladó, vagy a küldemény érkezéséről szóló értesítést követően a címzett vagy azegyéb jogosult átvevő felróható magatartása;
b) a feladó, a címzett vagy az egyéb jogosult átvevő nem megfelelő (szakszerű)rendelkezésének megfelelő, de a Postának nem felróható postai kezelés;
c) a feladó által a Posta részére történő átadás vagy a küldemény átvételére jogosultszemély által nem megfelelően elvégzett anyagmozgatás;
d) a küldemény tartalmának belső tulajdonsága, vagy sajátos hibája (így különösen törés,rozsda, önmagában bekövetkező belső romlás, beszáradás, csorgás, rendes apadás vagy férgek, rágcsálók kártevése);
e) a Posta tevékenységi körén kívül eső elháríthatatlan ok;
f) a csomagolás kívülről észre nem vehető hiányossága;
g) az árudarabok elégtelen vagy nem megfelelő megjelölése, vagy számozásaokozta, vagy a kár annak következtében állt elő, hogy
h) a feladó, kifejezetten nyitott és ponyvával nem fedett jármű használatáról rendelkezett a külön írásba foglalt szerződésben;
i) a feladó, a címzett vagy az egyéb jogosult átvevő, vagy az általuk rendelt kísérő nem úgy járt el, ahogy az adott helyzetben elvárható lett volna, továbbá ha a feladó a
tájékoztatást elmulasztotta megtenni a Posta részére a küldemény kívülről fel nem ismerhető rendkívüli értékéről;
j) a csomagolás nem felelt meg a tartalom tulajdonságának, jellegének, alakjának, tömegének, halmazállapotának,  illetve a „Törékeny”  többletszolgáltatással/kezeléssel feladott küldemény belső csomagolásának hiányossága miatt a tartalom megsérül vagy kifolyik, szennyeződik;
k) a küldemény csomagolása nem az évszaknak megfelelő környezeti hőmérséklet szerint történt;
l) a feladó elmulasztotta jelölni a küldemény címiratán a tartalom sérülékeny, törékeny, illetve romlandó jellegét.
1/A) A Postának kell bizonyítania azt, hogy a kár az 1) bekezdés a)-h) alpontjaiban feltüntetett tények vagy körülmények miatt keletkezett.
1/B) A feladónak kell bizonyítania azt, hogy a kár nem a küldemény tartalmának, belső tulajdonságának a következménye és nem a csomagolás hiányossága miatt állt elő, továbbá, hogy jelölte a küldemény címiratán a többletszolgáltatás igénybevételét.
1/C) A feladónak vagy a jogosult átvevőnek kell bizonyítania azt, hogy a kár nem az ő vagy általuk rendelt kísérő nem megfelelő eljárásának következménye, továbbá, hogy biztosította a Posta részére a küldemény kívülről fel nem ismerhető rendkívüli értékéről szóló tájékoztatást.
2) A Posta felelőssége, a címiraton feltüntetett értékig terjed. Ez az összeg a küldemény valós értékénél magasabb nem lehet.
3) Részleges elveszés (tartalomhiány), illetve sérülés esetén a Posta kárfelelőssége a sérülés, illetve elveszés (tartalomhiány) arányában áll fenn.
4) A Posta felelőssége nem terjed ki a jogosult vagyonában keletkezett egyéb károkra vagy az elmaradt vagyoni előny összegére.
5) Nem tartozik továbbá a Posta felelősséggel, ha
a) csak a küldemény külső csomagolása sérül meg;
b) a 7. pont 4) bekezdés alapján csomagolás nélkül feladható és úgy feladott küldemény szennyeződött, karcolódott, kiemelkedő részei (pl.: kerék, görgő, fogantyú) sérültek;
c) a küldemény tartalmának hiányossága sértetlen csomagolással és lezárással rendelkező egységrakomány-képző eszközön belül mutatkozik.
6) A gyűjtő csomagolásban elhelyezett áru belső (egyedi) csomagolását, annak megfelelőségét a Posta nem vizsgálja, mivel a gyűjtőcsomagolást nem bontja meg. Erre tekintettel a Posta nem tartozik felelősséggel abban az esetben, ha a kár az egyedi-, illetve a gyűjtőcsomagolás hiányossága miatt következett be. A csomagolás megfelelőségét ilyen esetekben a feladó köteles bizonyítani.
7) Ha a küldemények átvételénél (kiszolgáltatásakor/kézbesítésekor) akár mennyiségi, akár minőségi hiányosságok állapíthatók meg, ezekről a Posta jelenlétében kármegállapítási jegyzőkönyvet kell felvenni. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Ha a részleges elveszés vagy a megsérülés a kiszolgáltatáskor (kézbesítéskor) (visszakézbesítéskor) azonnal nem ismerhető fel, azt a kiszolgáltatástól (kézbesítéstől) számított három munkanapos jogvesztő határidőn belül kell a Postához írásban bejelenteni. A bejelentéssel egy időben a bemutatott küldemény alapján a Posta utólag jegyzőkönyvet készít. A bejelentéssel egyidejűleg a kártérítési igényt is jelezni  lehet. A teljes küldeményt – a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt – kell a Posta rendelkezésére bocsátani a kárigény elbírálásához. A jegyzőkönyv 2 példányban készül, és azokat az érdekeltek egy-egy példányban megkapják (feladó, Posta).

 

 

3. Szállítási költség

 

3.1. Ingyenes szállítás, átvétel:

Egyedi ajánlat alapján, illetve telephelyi átvétel esetén.

 

3.2.A szállítási díj (bruttó)

Szállítmány súlyhatár díjtáblázatban részletezettek szerint! Utánvétel esetén, egyszeri díjtáblázat szerinti pénzforgalmi kezelési költség kerül felszámításra. A díjtáblázatban található díjak nem vonatkoznak a 40 kilogrammnál nehezebb, valamint a 2 méternél nagyobb termékekre.

 

3.3. Szállítási díj túlsúlyos termékekre:

A küldemények bruttó súlya (csomagoló anyaggal, raklappal együtt számított) maximum 40 kg -ban van meghatározva.

TÚLSÚLY FELÁRAT EGYEDI, SZÁLLÍTÁSI DÍJ AJÁNLATTAL HATÁROZZUK MEG!

ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNK FELVESZI ÖNNEL A KAPCSOLATOT!

 

3.4. Szállítási díj túlméretes termékekre

TÚLMÉRETES FELÁRAT, EGYEDI SZÁLLÍTÁSI DÍJ AJÁNLATTAL HATÁROZZUK MEG!

ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNK FELVESZI ÖNNEL A KAPCSOLATOT!

 

3.5. Egyedi szállítási díj

Amely termékeknél az „egyedi szállítási díj” feliratot látja a termékadatlapon, a szállítási díj pontos összegéről e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk. Bizonyos termékeknél a termékleírásban feltüntetett szállítási díj kerül számlázásra, egyes vasáru termékek, (pl. lánc, csavar), illetve nagy kiterjedésű raklapos termékek, ahol az alap szállítási díjon felül kilogramm alapon kerül kiszámításra a szállítási díj a terméknél leírt módon. Ezek szállítási díját a megrendelést követően munkatársunk telefonon egyezteti Önnel. A rendelés fogadását tartalmazó emailen nem szerepelnek az említett esetekben felszámolt szállítási díjak. (Indoklás: ezen díjak a webáruházban történő rendeléskor még nem számíthatók.)

 

 

3.7. Raklapos szállítás

RAKLAPOS SZÁLLÍTÁSI FELÁRAT, EGYEDI SZÁLLÍTÁSI DÍJ AJÁNLATTAL HATÁROZZUK MEG!

ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNK FELVESZI ÖNNEL A KAPCSOLATOT!

(Indoklás: ezen díjak a webáruházban történő rendeléskor még nem számíthatók.) Ha rendelése raklapos szállítást igényel munkatársunk minden esetben telefonon egyeztet Önnel.

 

4. Fizetési módok:

 

  1. Készpénzzel átvételkor Telephelyünkön:

Fizetés az áru átvételekor készpénzben. Természetesen ebben az esetben nincs szállítási költség.

 

  1. Bankkártyával fizetés az SimplePay Bank kártyás fizető felületén- átvételkor Telephelyünkön:

Fizetés az áru átvételekor bankkártyával. Természetesen ebben az esetben nincs szállítási költség.

  1. Előre utalás:

A rendelés ellenértékét, a rendelés teljesítése előtt átutalással is kifizetheti. 100 000 bruttó forint feletti rendelésnél minden esetben előre utalást kérnénk. Ennél a fizetési módnál, megrendelésének véglegesítésével egyidejűleg, díjbekérőt küldünk e-mailben. Kérjük, hogy figyelmesen tekintse át és ha mindent rendben talált, csak akkor utalja a pénzt! Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában tüntesse fel a megrendelése vagy a díjbekérő azonosító számát! Az átutalást a következő névre és számlaszámra kérjük teljesíteni (számlán megtalálható adatok): Adria Üzletház Kft. 11731094-21454679. Az összeg megérkezése után a Vevő a választott átvételi módnak megfelelően jut megvásárolt termékéhez és a végszámlához.

Figyelem! Előre fizetés esetén az ügyintézési, szállítási időt a fizetendő összeg számlánkon való jóváírásának napjától számítjuk!

  1. Utánvéttel (kézbesítéskor díjtáblázat szerinti pénzforgalmi kezelési költség):

Utánvétel esetén, egyszeri díjtáblázat szerinti pénzforgalmi kezelési költség kerül felszámításra.

Készpénz fizetés, MPL csomagküldő szolgálat futárjának, kézbesítéskor utánvétel. Az MPL futárjánál lehetősége van bankkártyával történő fizetésre. Amennyiben készpénzes fzetési módot választ, kérjük, hogy a pontos utánvét összeget készítse elő, mert a futárok nem minden esetben rendelkeznek váltópénzzel.

 

4.5. Online átutalás bankkártyával

A vásárló kiválasztja a kifizetendő árut, szolgáltatást a webáruház felületén, összeállítja a vásárlói kosarát és kiválasztja a bankkártyával fzetési módot.

Az OTP Mobil Kft. az internetes vásárlás és a mobilvásárlás területén rendelkezik kiterjedt szolgáltatás portfólióval. Termékei Simple márkanév alatt találhatók meg a piacon, jelenleg két fő szolgáltatást nyújtva.

SimplePay online fizetési megoldások

Online vásárlás során egyre több online kereskedő webáruházában választható bankkártyás fizetési opcióként a SimplePay egyszerű és biztonságos szolgáltatása. Internetes vásárlás során már megszokott módon, a SimplePay felületén fizethetik ki az online megvásárolni kívánt terméket vagy szolgáltatást a vásárlók.

A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatásainál kínált eljárással: internetes fizetés közben a SimplePay opciót választva, majd a bankkártya adatokat megadva jut el a vásárló a termék vagy szolgáltatás megszerzéséig. A felhasználó kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay folyamatosan figyeli a tranzakciókat, így garantálva a online fizetési folyamat biztonságát.

Simple mobilalkalmazás

Az okostelefonokra letölthető Simple mobilalkalmazás egy olyan hazai fejlesztésű alkalmazás, amely a mobilvásárlást ötvözi számos, az életet egyszerűbbé tevő szolgáltatással: parkolójegy, autópálya-matrica, mozijegy, könyv, taxi, ételrendelés, koncertjegy, színházjegy is vásárolható egyetlen mobiltelefonos alkalmazáson belül.

Letöltése ingyenes, Android, iOS és Windows Phone platformon működő okostelefonra és tabletre egyaránt telepíthető. A mobilvásárlás során az alkalmazásban bármely bank által kibocsátott MasterCard, Maestro, VISA és AMEX típusú kártyával lehet fizetni a szolgáltatásokért. A későbbi gyors vásárlások érdekében a bankkártya elmenthető.

További információért látogass el a SIMPLE ALKALMAZÁS honlapjára.

Ügyfélszolgálat: 06 1 3666 611, ugyfelszolgalat@simple.hu

A Simple két szolgáltatása egymástól függetlenül működik. A továbbiakban a SimplePay Online Fizetési megoldásokról, és az online vásárlással kapcsolatban találsz információkat.

Melyek a tranzakció lépései?

1.  A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót

2.  A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.

3.  A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.

4.  A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.

Elfogadott kártyatípusok

Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

A tranzakció Önnek vásárlónak INGYENES. Ami még nagyon fontos, kártyája adatai a legszigorúbb biztonsági rendszerben futnak át és nem lesznek rögzítve, így is csökkentve a visszaélések lehetőségét.

 

5. Kedvezményrendszer

 

  1. Akció:

Az akciók lejáratának napján és ha az akció vége szombat vagy vasárnap van, akkor akciós áron redelést elfogadni nem tudunk (kivéve ha a termék készleten van). Az akcós ár minden esetben a csak a készletek erejéig érvényes.

 

Panaszügyintézés

Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat):

  • Posta cím: 7900 Szigetvár, József A. utca 66/5.

  • Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás:  7900 Szigetvár, József A. utca 66/5. H-P: 8-16 Sz: 8-12

  • Telefonszám:+36 70 679 0874

  • Kapcsolattartó személy: Csizsmazia Petra, ügyfélszolgálati vezető

  • E-mail: info@szerszami.hu

Az Ügyfél a termékkel vagy a tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogását Panaszügyintézés.pontjai szerinti elérhetőségeken terjesztheti elő.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (üzletben) a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát

  • telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat a Panaszügyintézés.pontban megadott közvetlen elérhetőségeken fogadja.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

  • Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató mindegyik üzletében elérhető. Az ide írt bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Baranya megyei Békéltető Testület elérhetőségei:

Cím:  7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Levelezési cím:   Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Baranya Megyei Békéltető Testület, 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
E-mail cím:  info@baranyabekeltetes.hu
Központi telefonszám:  +36 72 507 154
Fax: +36 1 488 2186

Az Ügyfél lakóhelye (tartózkodási helye) alapján az alábbi linken elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Szolgáltató köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is.

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

  • Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.

Panasztétel

Ha az online vásárlás során probléma merült fel és a vitát nem tudja rendezni a kereskedővel, panaszát e platformon keresztül egy jóváhagyott vitarendezési testület elé terjesztheti

Új panasz indítása

Hogyan működik a rendszer?

  • Panasztétel

    Nyújtsa be az online vásárolt áruval vagy szolgáltatással kapcsolatos panaszát.

  • Vitarendezési testület kiválasztása

    Egyezzen meg a kereskedővel, hogy melyik független szervet kérik fel a vitájának rendezésére.

  • Megszületik az eredmény

    A vitarendezési testület rendezi a vitát

     Bővebb információk

Fogyasztói jogok

Minél jobban ismeri az Önt fogyasztóként megillető jogokat (a légi közlekedéstől kezdve a ruhákon át a cipőkig stb.), panaszügyét annál eredményesebben tudja érvényesíteni

Bővebb információk
  1. Elállás joga:

Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Ön a szerződéstől, az áru átvételét követő tizennégy napon belül indoklás nélkül elállhat.

A termékeket a számlával vagy nyugtával együtt visszaküldheti. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által kifzetett vételárat legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríteni.

A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vásárló nem kötelezheti az Eladót a szállítási díj kifzetésére, ez minden esetben a vásárlót terheli. A vásárlót nem terheli semmilyen más költség a termék visszaszállításának díján kívül.

Az Eladó köteles visszatéríteni a termék árán felül a termék kiszállításának költségeit is a Vásárló részére, amennyiben a termék vételárát szállítási díjjal terhelte.

A Webáruház nem követelheti, hogy bontatlan állapotában küldje vissza a megrendelt terméket a vásárló, azonban követelheti az összes tartozék, illetve ha garanciális a termék a garanciapapír meglétét. Az utólagos reklamációk elkerülése érdekében a visszaküldött termékek átvételéről video felvétel készül. Az Eladó továbbá követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Elállásra vonatkozó igényét e-mailben info@szerszamia.hu vagy személyesen kell bejelentenie.

A termék (termékek) visszavételekor az alábbiak szerint járunk el:

1. Termék visszaszállításáról, valamint annak költségéről a megrendelőnek kell gondoskodni!

2/a. Teljes megrendelés vissza küldése esetén: A termék (termékek)  telephelyünkre érkezését, valamint felülvizsgálatát követően  vissza utaljuk a termék (termékek) felülvizsgálat eredményeként megállapított vételárát, amely alap esetben a teljes megrendelés, szállítási költséggel együttes értéke. A felülvizsgálat során a termék (termékek) további értékcsökkentő tényező fennállása esetén az eredményéről és a megállapított visszautalásra kerülő pontos összegről, e-mailben értesítést küldünk!

2/b. Részleges megrendelés vissza küldése esetén: A termék (termékek)  telephelyünkre érkezését, valamint felülvizsgálatát követően  vissza utaljuk a termék (termékek) felülvizsgálat eredményeként megállapított vételárát, amely alap esetben a részleges megrendelés értéke. A felülvizsgálat során a termék (termékek) további értékcsökkentő tényező fennállása esetén az eredményéről és a megállapított visszautalásra kerülő pontos összegről, e-mailben értesítést küldünk!

3. Abban az esetben, ha terméket (termékeket) cseréljük vagy másik terméket küldünk a vissza küldött termék (termékek) helyett, új megrendelésként kezeljük és ÁSZF szabályai szerint járunk el!

Kérjük amennyiben él elállási jogával az alábbi dokumentumokat (mindet, amit az áru átvételekor a csomag tartalmazott) is szíveskedjék visszaküldeni részünkre:

- Garancia jegy - Használati útmutató - Ce megfelelőségi nyilatkozat Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után megsérült vagy nem rendeltetésszerűen használt termékekre, külön rendelésre gyártott, illetve más országból behozott termékekre, azon termékekre amelyek ára a pénzpiaci ingadozások miatt nem irányítható.

A www.szerszamia.hu üzlethelyiségében (Adria Üzletház Kft.) személyesen vásárolt termékekre nem vonatkozik az elállási jog. További információt a témában a www.ofe.hu oldalon talál.

 

2. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

 

Hivatkozva a 45 / 2014. (II. 26.) Korm. rendeletre tájékoztató, hogy a már leszállított termékekre vonatkozóan:

 

"Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan jogi vagy nem jogi személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el, és tevékenységi köre alapján a megrendelt termékek tovább forgalmazására jogosult. Nem illeti meg az elállási jog az Ügyfelet olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Ügyfél utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen az Ügyfél személyére szabtak."

A szállító vagy szolgáltató, a fentiek értelmében joggal várja el, hogy az Ügyfél (vállalkozás) szakmailag hozzá értő módon és kellőképpen, körültekintően járjon el a termék (termékek) megrendelésének tekintetében. Amennyiben nem egyértelmű a termék pontos beazonosításnak lehetősége, kikérje a szállító vagy szolgáltató segítségét, még a megrendelés előtt! Így elkerülve a szállítónak vagy szolgáltatónak való károkozást.

A szerszamia.hu Webáruház ennek ellenére törekszik a korrekt megoldásokra, vevői kiszolgálása során, kérjük, töltsék le a mellékletben csatolt "Elállási/Felmondási nyilatkozatot", kitöltve küldjék vissza elérhetőségeink valamelyikén. Amennyiben az egyeztetések során megállapodás születik a termék (termékek) visszavételéről!

A termék (termékek) vállalkozástól való visszavételekor az alábbiak szerint járunk el:

1. Termék visszaszállításáról, valamint annak költségéről a megrendelőnek kell gondoskodni!

2/a. Teljes megrendelés vissza küldése esetén: A termék (termékek)  telephelyünkre érkezését, valamint felülvizsgálatát követően  vissza utaljuk a termék (termékek) felülvizsgálat eredményeként megállapított érték csökkentett vételárát, amely alap esetben a teljes megrendelés, szállítási költséggel együttes értékének 30%-kal, visszaküldött áru kezelési költséggel csökkentett érték. A felülvizsgálat során a termék (termékek) további értékcsökkentő tényező fennállása esetén az eredményéről és a megállapított visszautalásra kerülő pontos összegről, e-mailben értesítést küldünk!

2/b. Részleges megrendelés vissza küldése esetén: A termék (termékek)  telephelyünkre érkezését, valamint felülvizsgálatát követően  vissza utaljuk a termék (termékek) felülvizsgálat eredményeként megállapított érték csökkentett vételárát, amely alap esetben a részleges megrendelés értékének 30%-kal, visszaküldött árú kezelési költséggel csökkentett érték. A felülvizsgálat során a termék (termékek) további értékcsökkentő tényező fennállása esetén az eredményéről és a megállapított visszautalásra kerülő pontos összegről, e-mailben értesítést küldünk!

3. Abban az esetben, ha terméket (termékeket) cseréljük vagy másik terméket küldünk a vissza küldött termék (termékek) helyett, új megrendelésként kezeljük és ÁSZF szabályai szerint járunk el!

Kérjük, hogy küldjék vissza terméket (termékeket) az Adria Üzletház Kft. 7900 Szigetvár József A. u. 66/5 címre a csomagba mellékeljék az eredeti számlát, jótállási jegyet, használati útmutatót, egyéb termékhez tartozó kiegészítőket, tartozékokat. A termék, (termékek) telephelyünkre érkezését, felülvizsgálatát követően vissza utaljuk a termék (termékek) teljes, vagy a felülvizsgálat eredményeként megállapított érték csökkentett vételárat, az Önök által megadott bankszámlaszámra.

 

Elállási/Felmondási nyilatkozat

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

 

 

Címzett:3 Adria Üzletház Kft. 7900 Szigetvár József A. u. 66/5

 

 

 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:4

 

…………………………………………………………………………………………………

 

…………………………………………………………………………………………………

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:5

 

………………………………………………………………………………………………… A fogyasztó (k) neve:

…………………………………………………………………………………………………

 

A fogyasztó (k) címe:

 

………………………………………………………………………………………………… A fogyasztó (k) bakszámlaszáma:

…………………………………………………………………………………………………

 

A fogyasztó (k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):

 

…………………………………………………………………………………………………

 

…………………………………………………………………………………………………

 

Kelt: ……………………………………………………………………………………………

 

---------------------------------------------

 

 

 

  1. Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának, telefax- számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.

    4. Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése

 

 

Elállási Tájékoztató

  • Elállási jog, átvétel megtagadása

  • Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében az Ügyfél a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

  • Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen az Ügyfél, vagy meghatalmazottja a terméket átveszi.

  • A termék visszaküldésének költségét az Ügyfélnek kell viselnie, Szolgáltató nem vállalja e költség viselését.

  • Az elállási jog gyakorlása esetén az Ügyfelet a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

  • Nem illeti meg az elállási jog az Ügyfelet olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Ügyfél utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen az Ügyfél személyére szabtak.

  • Az Ügyfél szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát:

  • csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

  • Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifzetett összeget az Ügyfél részére, beleértve a szállítási díjat is.

  • Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fzetési móddal egyező fzetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fzetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli.

  • Ügyfél köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza az Ügyfél a Szolgáltató részére.

  • A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy az Ügyfél bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell fgyelembe venni.

  • Amennyiben az Ügyfél élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével). Postai úton írásban történő elállás esetén a határidők a postára adás időpontjától számítanak. Postai úton történő elállás esetén azt ajánlott levélben kell megtenni. E-mailben küldött elállás kézhezvételét a Szolgáltató e-mailben visszaigazolja.

  • Az Ügyfél elállás esetén is felelős azon károk megtérítéséért, amelyek a termék nem rendeltetésszerű használata miatt keletkeztek.

  • A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

  • Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

  • Az Ügyfél egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

  • Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan jogi vagy nem jogi személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el, és tevékenységi köre alapján a megrendelt termékek tovább forgalmazására jogosult.

  • A megrendelés visszaigazolásáról szóló e-mailben külön feltüntetésre került az elállási jogról való tájékoztatás.

 

7. Jótállás (garancia), szavatosság:

Az érvényes jogszabályok szerint a termékekre a gyártó által biztosított jótállást vállaljuk. A konkrét garanciális (jótállási) idő minden termék mellett feltüntetésre került az áruházban. Ahol nem szerepel garanciális idő és a termékhez sem kapja meg a garanciapapírt a termék mellett, ott a termékekre a gyártó nem biztosít garanciát (jótállást). A gyártó által biztosított garancia (jótállás) mellett a törvény által biztosított szavatossági jogok természetesen érvényesek.

 

7.1. A garanciális ügyintézés az Ön választása szerint kétféleképpen történhet:

1. A gyártó szervizhálózatán keresztül: Amennyiben a termékhez külön jótállási jegy tartozott, amelyen feltüntetésre került a szervizek listája, kérjük, forduljon az Ön lakóhelyéhez eső legközelebbi szervizhez.

2. A www.szerszamia.hu webáruház telephelyén természetesen minden fajta garanciális igény érvényesíthető (jótállási jeggyel, vagy anélkül). Azonban a gyorsabb ügyintézés érdekében (amennyiben a készülék saját jótállási jeggyel rendelkezik), célszerűbb közvetlenül a hivatalos márkaszervizen keresztül intézni a javítást/cserét. Így Ön a lakóhelyéhez legközelebb eső márkaszervizhez fordulhat és lerövidül az ügyintézési idő, hiszen a cégünkhöz visszajuttatott készülékeket a www.szerszamia.hu is márkaszervizhez küldi el bevizsgálásra, javításra, cserére.

 

7.2. MAKITA garanciális ügyintézés:

  1. Nálunk (Adria Üzletház Kft. 7900 Szigetvár József A u 66/5. 73/310-901)

  2. A http://makita.hu/index.php?pg=resellers (www.makita.hu Segítség / Partner kereső) oldalon találja meg a legközelebbi Makita partnert ahol felveszik a gépet és a szükséges adatokat. Futárszolgálattal a Makita Kft központi szervízébe továbbítjuk és a lehető leghamarabb értesítjük gépe állapotáról.

  3. A hibát jelzi az alábbi eléhetőségeken: Makita Kft 8000 Székesfehérvár, Takarodó út 2.

  4. Tel: 22/507-472 Fax: 22/507-484 E-mail: szerviz@makita.hu

Minden továbbit a Makita Kft. központi szervízével intéz.

 

7.3. EXTOL, EXTOL PREMIUM, EXTOL INDUSTRIAL garanciális ügyintézés:

  1. Nálunk, (Adria Üzletház Kft. 7900 Szigetvár József A u 66/5. 73/310-901)

  2. A http://szerszamvilag.hu/altalanos/partner/pag_partnerlista.aspx (www.szerszamvilag.hu / Üzletek) oldalon találja meg a legközelebbi Szerszámvilág partnert, ahol készséggel állnak rendelkezésére.

  3.  

7.4 HERON garanciális ügyintézés:

  1. Nálunk (Adria Üzletház Kft. 7900 Szigetvár József A u 66/5. 73/310-901)

  2. A http://heron.hu/szerviz.html (www.heron.hu / Szervíz) oldalon találja meg a legközelebbi Szerszámvilág partnert, ahol készséggel állnak rendelkezésére.

7.5. ASIST garanciális ügyintézés:

A garanciális ügyintézéshez küldje el a számlát a következő fax számra: +36 24 998 606 Fontos megjegyezni, hogy az Adria Üzletház Kft. szerviz tevékenységet nem végez (kivéve Heron márkaszerviz). A márkaszervizek szakvéleményét fogadja el és továbbítja Vevő felé a jótállási és szavatossági igények elfogadásában és elutasításában. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a következő jogszabályok vonatkoznak:

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet, 72/2005. (IV. 21.) Korm. rendelet.

A garanciális idő hosszára és tartamára vonatkozóan a konkrét feltételek a jótállási jegyen olvashatóak.

Fontos! Kérjük, a termék jótállási jegyét feltétlenül őrizze meg, ennek hiányában a szervizek nem vállalják a garanciális javítást!

 

  1. Adatvédelem

A www.szerszamia.hu fontosnak tarja, hogy vásárlói biztonságban érezzék magukat, ezért mindent megtesz, hogy a regisztráció vagy a vásárlás során megadott személyes adatokkal miden követelménynek megfelelően járjon el. Jelen adatvédelmi nyilatkozat tartalmazza a www.szerszamia.hu oldalain elkért személyes adatokra és az adatkezelésre vonatkozó szabályokat. Az üzemeltető nem vállal felelősséget a www.szerszamia.hu oldalról elérhető más weboldalak adatkezelési gyakorlatával kapcsolatban. Szolgáltató kötelezettséget vállal a hatályos magyar jogszabályokban foglalt, az adatkezelésről és adatvédelemről szóló rendelkezések betartásáért. Az adatok elkérésének célja a megrendelések, szolgáltatások teljesítése, a honlap megfelelő működtetése, esetleg a rendelési feltételek későbbi vizsgálata. Szolgáltató (www.szerszamia .hu) kijelenti, hogy az általa elkért adatokat bizalmasan kezeli és nem adja át harmadik személynek kivéve, ha az a szolgáltatás teljesítéséhez elengedhetetlen (pl.: futárszolgálat).A felhasználók által megadott személyes adatokhoz kizárólag a www.szerszamia.hu webáruház munkatársai férhetnek hozzá. www.szerszamia.hu kijelenti, hogy az üzemeltető az adatkezelő, nem alkalmaz külön adatfeldolgozót, az adatokat a webszerver üzemeltető szerverén, biztonságos helyen tárolja. Azonban jogosulatlan behatolásból, lopásból vagy egyéb vis majorból származó adatbázis sérülésért a www.szerszamia.hu nem vállal felelősséget. Ezen honlap használatának feltétele ezen adatvédelmi nyilatkozat elolvasása és elfogadása. A felhasználási feltételek nem ismerete nem képezhet jogi alapot. A webáruházba történő regisztrációval a Felhasználó automatikusan elfogadja jelen adatvédelmi feltételeket. Az adatkezelés jogalapja a Felhasználó hozzájárulása, amit az adatai közlésével ad meg. www.szerszamia.hu honlapján regisztráció nélkül is lehet nézelődni, bizonyos szolgáltatások azonban csak regisztráció után vehetők igénybe. A regisztrációhoz szükséges adatok a következők: név, e- mail cím, számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, jelszó. Az opcionálisan megadható adatokat külön megjelöljük. Szolgáltató csak a teljes regisztráció adatait látja, a félbehagyott vagy az oldalról kilépett kérdőíven megadott adatok nem tárolódnak. Felhívjuk fgyelmét, hogy Felhasználó felelőssége, hogy azonosítóját és jelszavát biztonságban tartsa, ezek elvesztéséből vagy eltulajdonításából eredő károkért www.szerszamia.hu nem felelős. Amennyiben Felhasználó igénybe veszi házhoz szállítási szolgáltatásunkat, úgy egyéb adatok megadása is szükséges (pl.: szállítási- és számlázási cím, telefonszám). Felhasználó felelőssége, hogy valós adatokat adjon meg, más adatainak használata jogellenes. A google adsense program keretében a Google a honlapot látogatókról bizonyos adatokat tárolhat az érdeklődésen alapuló hirdetések könnyebb kivitelezéséhez.

 

Cookie”-k elhelyezése, célja:

A szolgáltatás egyes részeinek használatakor az Üzemeltető kisméretű, a felhasználóval közvetlenül kapcsolatba nem hozható adatokat is tartalmazó adatfájlokat (cookie) telepít a felhasználó számítógépére adatfeljegyzés, a felhasználó azonosítása, a felhasználó további látogatásainak megkönnyítése, a szolgáltatás hatékonyságának növelése, az adott felhasználó számára célzott reklám vagy egyéb célzott tartalom eljuttatása vagy piackutatás céljából. Az adatfájlok használatának eredményeképpen az Üzemeltetőhöz került adatokat az Üzemeltető nem kapcsolja az adott felhasználó azonosító adataihoz. Az ún. session cookie-k a cookie-kben beállított határidő végével automatikusan törlődnek. A felhasználónak böngészőjében a cookie-k vonatkozásában az alábbi lehetőségei vannak: 1.beállíthatja, hogy értesítést kapjon arról, ha az Üzemeltető cookie-t kíván elhelyezni a számítógépén,

2.a cookie-k küldését bármikor megtilthatja.

E körben kiemelendő, h ogy a cookie-k el nem fogadása azt eredményezi, hogy ezzel összefüggésben bizonyos oldalak vagy funkciók nem működnek megfelelően, valamint lehetséges, hogy a felhasználó nem kap jogosultságot bizonyos adatokhoz való hozzáféréshez. A cookie-kal kapcsolatos további információ a http://www.cookiecentral.com címen érhető el. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). A Szolgáltatás felhasználói számítógépeinek egyes adatai és IP címei a honlap- látogatottsági adatok generálása, a szolgáltatás megfelelő működtetésének biztosítása céljából naplózásra kerülhetnek. Ezek az adatok bizonyos esetekben személyes adatoknak minősülnek. A naplófájlokról statisztika készül és a napló-állományok maximum egy évig kerülnek tárolásra az Üzemeltető szerverén. A felhasználók IP címeit az Üzemeltető semmilyen olyan más adathoz nem köti, amely alapján a felhasználó személye azonosítható lenne. Szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Ha ennek ellenére bármely Felhasználó úgy érzi, hogy személyes adatainak védelméhez való joga megsérült, segítségért fordulhat az adatvédelmi biztoshoz vagy polgári bírósághoz. Az ide vonatkozó rendelkezéseket a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény tartalmazza. Minden regisztrált Felhasználónk kérhet információt az adatairól, illetve bármikor kérheti azok módosítását vagy törlését a következő elérhetőségeken: info@szerszamia.hu vagy tel.:+36 73 310 901 , tel.:+36 70 679 0874

 

9. Hírlevél

A www.szerszamia.hu internetes áruház akcióiról, és híreiről igyekszünk rendszeresen tájékoztatni vásárlóinkat, hírlevél formájában. Ezért az Ön figyelmébe is ajánljuk ingyenes hírlevél szolgáltatásunkat, melyre az e-mail címe megadásával iratkozhat fel. A hírleveleket Ön bármikor lemondhatja a hírlevél alján található „lemondom” pipával, telefonon a tel.:+36 73 310 901 , tel.:+36 70 679 0874 számon vagy interneten az info@szerszamia.hu oldalon. A hírlevélhez kapcsolódó adatok kizárólag a www.szerszamia.hu kezeli az adatvédelmi törvénynek megfelelően.

 

10. Figyelmeztetés

Felhívjuk fgyelmüket, hogy a weblapon megjelenített képek és leírások tájékoztató jellegűek, illusztrációként szerepelnek, a Szolgáltató mégis mindent megtesz annak érdekében, hogy az adatok a valóságnak megfeleljenek. Egyes típusok esetében előfordulhat, hogy a képen látható, illetve a valós termék eltér egymástól, melyért felelősséget nem tudunk vállalni. Fentiekre tekintettel kérjük minden tisztelt ügyfelünket, hogy szíveskedjenek az illusztrációként feltüntetett képet, illetve az árat egyeztetni a rendelt termék adatival, esetlegesen felvenni a kapcsolatot munkatársainkkal. Cégünk nem vállal felelősséget a technikai ismertetők a beszállító, vagy a rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Felhívjuk fgyelmét, hogy ezen a webhelyen található minden szöveg, kép és tartalom www.szerszamia.hu tulajdonát képezi. Az oldal(ak) mentése vagy másolása kizárólag vásárlási céllal történhet. Minden egyéb másolás, módosítás, (sokszorosítás, terjesztés) csak az www.szerszamia.hu webáruház előzetes, írásos engedélyével lehetséges.

A weboldal főoldalára mutató linket bárki elhelyezhet saját felületén külön hozzájárulásunk nélkül. Belső oldalakra mutató linkek elhelyezhetők abban az esetben, ha ezek a teljes oldal, és nem csak egyetlen elem (pl. kép) elérési útját tartalmazzák, illetve az oldal tartalmára semmilyen módon nincsenek hatással, további paramétereket nem tartalmaznak. Tilos linket úgy elhelyezni, hogy az a weboldalt valamely más oldal részeként jelenítse meg.

 

11. Levelezés

A virtuális áruház működésének és kiszolgálásának sikere a célunk. Ennek kialakításában, felmérésében leginkább a vevők segíthetik munkánkat, ezért is biztosítottunk lehetőséget e- mailes kapcsolatra. Így folyamatosan figyelemmel tudjuk kísérni pozitív és negatív véleményüket, a termékekkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos igényeiket, esetleges reklamációikat. E-mail címünk: info@szerszamia.hu.

Vevő elfogadja, hogy www.szerszamia.hu közzétehet minden olyan véleményt, hozzászólást, ami a termékekkel vagy a szolgáltatás minőségével van kapcsolatban. Természetesen az Ön neve és elérhetőségei az adatvédelmi kötelezettségünknek megfelelően nem kerülnek nyilvánosságra.

Szeretnénk minden vásárlónk elvárásainak maximálisan megfelelni. Ennek ellenére előfordulhat, hogy egy ügyfél úgy érzi, nem megfelelően jártunk el az esetében. Ilyenkor, kérjük, ismertesse az ügyfélszolgálat vezetőjével a problémát, hogy azt megfelelően tudjuk orvosolni.

 

12. Egyéb rendelkezések

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a www.szerszamia.hu (Adria Üzletház Kft.) általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. A webáruházban történő vásárlás feltételezi a Vevő részéről az elektronikus úton történő vásárlás ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai lehetőségeket és korlátokat, valamint felmerülő hibalehetőségeket. Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. Az Eladót nem terheli felelősség a technikai hibákból, nem megfelelő használatból, vis majorból eredő károkért.

Az Eladó nem vállal semminemű felelősséget az általa üzemeltetett internet áruházhoz való csatlakozás során használt technikai (hardver, szoftver) és vagy kommunikációs (internet) infrastruktúra által okozott hibákért, kellemetlenségekért, közvetlen vagy közvetett károkért függetlenül attól, hogy az a szerver vagy a kliens oldali üzemszerű vagy rendkívüli, nem üzemszerű működésből adódott.