A Szerszámia honlapja a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyod a sütik használatát. További tudnivalók

Rakományrögzítő, Vontatókötél

A kategóriában 31 db termék van.
ár
név
dátum
Szűrési feltételek: Gyártó -- Összes --. Az ár legalább 0 Ft. Az ár legfeljebb 0 Ft.

Termékeink

Vontatókötél polipropilen 2000 kg 3,6m

Vontatókötél polipropilen 2000 kg 3,6m
Ár:
3 816 Ft / darab
Gyártó:
Cikkszám: CRI-KEN5038220K
Elérhetőség: 2-4 munkanap
2000 kg polipropilen vontatókötél (KEN5038220K) 1.
Bővebben

Vontatókötél professzionális rugalmas 4000 kg 4m

Vontatókötél professzionális rugalmas 4000 kg 4m
Ár:
9 768 Ft / darab
Gyártó:
Cikkszám: CRI-KEN5038240K
Elérhetőség: 2-4 munkanap
4000 kg professzionális rugalmas vontatókötél (KEN5038240K) 1.
Bővebben

Fonott kötél 100,0cm TLW-1C2

Fonott kötél 100,0cm TLW-1C2
Ár:
6 998 Ft / darab
Gyártó:
Cikkszám: CRI-KEN5961486F
Elérhetőség: Külső raktárról
Fonott kötél (KEN5961486F) 5.
Bővebben

Teher heveder fekete gumi 400x40mm

Teher heveder fekete gumi 400x40mm
Ár:
1 195 Ft / darab
Gyártó: MATLOCK
Cikkszám: CRI-MTL9784200K
Elérhetőség: 2-4 munkanap
Teher heveder 400 x 40mm fekete (MTL9784200K) 5.
Bővebben

Rakomány heveder sima végekkel 300kg 2.5m LS11-0.3T

Rakomány heveder sima végekkel 300kg 2.5m LS11-0.3T
Ár:
1 694 Ft / darab
Gyártó: MATLOCK
Cikkszám: CRI-MTL9788020K
Elérhetőség: 2-4 munkanap
Rakomány heveder sima végekkel 300kg, 2.5m (MTL9788020K) 5.
Bővebben

Rakomány heveder sima végekkel 800kg 4.5m LS05-0.8T

Rakomány heveder sima végekkel 800kg 4.5m LS05-0.8T
Ár:
1 881 Ft / darab
Gyártó: MATLOCK
Cikkszám: CRI-MTL9788040K
Elérhetőség: Külső raktárról
Rakomány heveder sima végekkel 800kg, 4.5m (MTL9788040K) 5.
Bővebben

Rakomány heveder sima végekkel 1000kg 4.5m LS05-1T

Rakomány heveder sima végekkel 1000kg 4.5m LS05-1T
Ár:
2 216 Ft / darab
Gyártó: MATLOCK
Cikkszám: CRI-MTL9788060K
Elérhetőség: Külső raktárról
Rakomány heveder sima végekkel 1000kg, 4.5m (MTL9788060K) 5.
Bővebben

Rakomány heveder sima végekkel 800kg 6.0m LS05-0.8T

Rakomány heveder sima végekkel 800kg 6.0m LS05-0.8T
Ár:
2 264 Ft / darab
Gyártó: MATLOCK
Cikkszám: CRI-MTL9788080K
Elérhetőség: Külső raktárról
Rakomány heveder sima végekkel 800kg, 6.0m (MTL9788080K) 5.
Bővebben

Rakomány heveder sima végekkel 1000kg 6.0m LS05-1T

Rakomány heveder sima végekkel 1000kg 6.0m LS05-1T
Ár:
2 513 Ft / darab
Gyártó: MATLOCK
Cikkszám: CRI-MTL9788100K
Elérhetőség: 2-4 munkanap
Rakomány heveder sima végekkel 1000kg, 6.0m (MTL9788100K) 5.
Bővebben

Rakomány heveder sima végekkel 2000kg 7.5m LS05-2T

Rakomány heveder sima végekkel 2000kg 7.5m LS05-2T
Ár:
4 141 Ft / darab
Gyártó: MATLOCK
Cikkszám: CRI-MTL9788120K
Elérhetőség: Külső raktárról
Rakomány heveder sima végekkel 2000kg, 7.5m (MTL9788120K) 5.
Bővebben

Rakomány heveder sima végekkel 2500kg 7.5m LS05-2.5T

Rakomány heveder sima végekkel 2500kg 7.5m LS05-2.5T
Ár:
4 872 Ft / darab
Gyártó: MATLOCK
Cikkszám: CRI-MTL9788140K
Elérhetőség: Külső raktárról
Rakomány heveder sima végekkel 2500kg, 7.5m (MTL9788140K) 5.
Bővebben

Rakomány heveder sima végekkel 5000kg 8.0m LS05-5T

Rakomány heveder sima végekkel 5000kg 8.0m LS05-5T
Ár:
5 519 Ft / darab
Gyártó: MATLOCK
Cikkszám: CRI-MTL9788180K
Elérhetőség: Külső raktárról
Rakomány heveder sima végekkel 5000kg, 8.0m(MTL9788180K) 5.
Bővebben

 

 

Tárolás, Csomagolás Rakományrögzítő, Vontatókötél

A szállítmányozás az árutovábbítás folyamatának megszervezése, melynek célja hogy a küldemény a lehető legkisebb költséggel, legbiztonságosabban, a megfelelő időben optimálisan jusson el a rendeltetési helyre. A logisztika egyik ágának tekinthető. Közlekedés: Szervezett helyváltoztatás, amely erre kialakított technikai berendezések segítségével szárazföldön, vízen és levegőben történik. A fogalom csak személyforgalomnál használatos, amikor árut, árutovábbításról beszélünk. A szállításon az adásvételi ügylet teljesítését értjük. Ez azt jelenti, hogy az áru tulajdonosa - az eladó - az ügylet lebonyolítására vonatkozó szerződés adott feltételeinek teljesítése ellenében, a szerződésben ugyancsak kikötött paritásponton lemond a vevő javára az áru fölötti rendelkezési jogáról, és azt a vevőre ruházza át. A szállítás tehát kereskedelmi fogalom. Kereskedelmi értelméből következik, hogy nem jelenti önmagában a helyközi árumozgásról való gondoskodást vagy annak elvégzését. Az eladó például akkor is eleget tesz szállítási kötelezettségének, ha ex works, AB raktár, AB telephely paritás esetén - a vonatkozó egyéb feltételek teljesítése mellett - saját gyárában vagy raktárában a vevő rendelkezésre bocsátja az árut. (szállítási szerződés = adás-vételi szerződés). A fuvarozás az a művelet, amelyet az áru helyváltoztatása érdekében kell elvégezni. A helyváltoztatás kezdőpontja rendszerint a termelési vagy tárolási hely (gyár, üzem, bánya, termőhely, raktár), célpontja a felhasználás, illetve a rendeltetés helye. A fuvarozást az áruk továbbítására alkalmas, különféle szárazföldi, vízi (folyami, tengeri), légi közlekedési eszközökkel végzik, de fontos szerep jut a vezetékes (légvezeték, csővezeték) árutovábbításnak is. A fuvarozás elvégzésére vállalkozó természetes vagy jogi személyt fuvarozónak nevezzük. A fuvarozást általában az e célra szerveződött és szakosodott vállalkozók, a fuvarozók: vasutak, közúti fuvarozócégek, hajótársaságok, légitársaságok végzik fuvardíj ellenében, de alkalmas fuvareszközök és egyéb felkészültség birtokában a gazdasági élet más szereplői, a termelők és felhasználók maguk is elvégezhetik. Ebben az esetben a fuvaroztató és a fuvarozó személye azonos. A fuvarozó tehát az előbbi esetben is fuvaroz, nem pedig szállít, amint azt a köznyelvben gyakran emlegetik. Az üzemen, telepen, gazdaságon belül a termelés technológiai folyamataiból adódóan szükséges nyersanyagok, eszközök, gyártmányok továbbítására az anyagmozgatás fogalmát használják. A fuvarozás fogalmilag a közigazgatási terület, illetve az országon belüli vagy országok közötti jelleg szerint is megkülönböztethető. Attól függően, hogy a fuvarozás egy közigazgatási helységen (község, város) belül, két vagy több ország között (esetleg tranzitországon keresztül) történik, megkülönböztetünk helyi (helységen belüli), helyközi (belföldi) és nemzetközi fuvarozást. Rakományegység, vagy mozgatási egység: az anyagmozgatás alapegysége, a mozgatás céljára összerakott, kötegelt egységek, melyeket az anyagmozgató rendszer egy egységként kezel A gépjárműipar igen sok textilanyagot használ. Egyik alkalmazási területe a textilanyagok mint például a rakomány rögzítő rugalmas kötelek. Vontatás: Az elromlott jármó mozgásra bírása. Vontatásnál több dologra is oda kell figyelni, már csak azért is, mert olyan nagy figyelmet igénylő műveletről van szó, amely nem esik meg az emberrel gyakorta, így több éves járművezetés mellett sem szerezhető benne rutin. A vontatás legfontosabb eszköze a vontatókötél, amely kiválasztásakor több szempontra is ügyelni kell. Például a kötél anyagára. Az acélsodrony esetében hátrány a merevség, ami súlyos kárt, akár vonószem leszakadást is előidézhet. A rugalmas anyagból készült kötelek esetében, balesetveszélyt jelent a nyúlós anyag. 57. § Elromlott jármű vontatása (1) Elromlott jármű vontatása során - a 26. § (1) bekezdésének d) pontjában foglalt rendelkezés megtartásán túlmenően - fokozott óvatossággal, lehetőleg kisforgalmú úton és időszakban kell közlekedni. Autópályáról és autóútról az elromlott járművet vontató járművel a legközelebbi lehajtásra szolgáló úton, illetőleg útkereszteződésben le kell térni. (2) Elromlott gépjárművet, mezőgazdasági vontatót és lassú járművet vontatni csak olyan járművel szabad, amelynek tényleges súlya eléri a vontatott jármű tényleges súlyának a felét; ha azonban az üzemi fékberendezés romlott el, vontatásra csak olyan járművet szabad használni, amelynek tényleges súlya eléri a vontatott jármű tényleges súlyát. (3) Kétkerekű motorkerékpárt, segédmotoros kerékpárt és kerékpárt vontatni, valamint ilyen járművel más járművet vontatni tilos. (4) Olyan járművet, amelynek kormányszerkezete romlott el, csak emelve szabad vontatni. Emelve vontatásnál a vontatott járművet úgy kell rögzíteni, hogy a megemelt rész oldalirányban ki ne lenghessen. Járművet emelve úgy vontatni, hogy a kormányozott kerekein gördüljön, csak abban az esetben szabad, ha a kormányzott kerekeket elfordulás ellen megfelelően rögzítették. (5) A vontatott járművet olyan személynek kell vezetnie, aki megfelel a 4. §-ban foglalt rendelkezéseknek. Vontatott járművön - a vezetőn kívül - személyt szállítani tilos; az emelve vontatott járművön még vezető sem utazhat. (6) A vontatórudat, illetőleg a vontatókötelet a járműveken úgy kell rögzíteni, hogy az le ne szakadhasson. A vontatórúdnak, illetőleg a vontatókötélnek olyan hosszúnak kell lennie, hogy a két jármű kanyarodás közben össze ne érhessen; nem lehet azonban hosszabb, mint a vontatott jármű. Ha a vontatórúd, illetőleg a vontatókötél három méternél hosszabb, azt feltűnő módon (pl. zászlóval, lámpával) meg kell jelölni. (7) Olyan járművet, amelynek üzemi fékberendezése romlott el, vagy amelynek megengedett legnagyobb össztömege a 3500 kilogrammot meghaladja, csak - a húzó- és a nyomóerők felvételére egyaránt alkalmas - merev vontatórúddal szabad vontatni. (8) A vontatott jármű féklámpáját és irányjelző berendezését - kivéve ha a járművet emelve vontatják - működtetni kell, továbbá - éjszaka és korlátozott látási viszonyok között - a vontatott járművet is ki kell világítani.